ChatGPT’nin ücretsiz sürümüne reklam gelebilir

OpenAI, ChatGPT İçin Yeni Adımlar Atıyor

OpenAI tarafından ücretsiz olarak sunulan güçlü metin üretim aracı ChatGPT için yeni stratejiler geliştirildiği konuşuluyor. Şirket, geniş kullanıcı kitlesinden gelir elde etme hedefiyle platformda reklam yerleştirme planları yapabilir. Bu adımın, ücretsiz sürümü kullanan kullanıcıları etkileyerek daha fazla kişiyi ücretli aboneliklere yönlendirmesi bekleniyor.

OPENAI’DAN CHATGPT İÇİN YENİ YÖNTEM

Şu anda farklı abonelik seçenekleri bulunan ChatGPT’nin ücretsiz sürümü de oldukça işlevsel özelliklere sahip olsa da OpenAI, bu durumu değiştirmek istiyor gibi görünüyor. Şirketin, Netflix, YouTube gibi platformlarda olduğu gibi reklamlarla desteklenen bir versiyon üzerinde çalıştığı söyleniyor.

The Information’ın bildirdiğine göre, OpenAI’ın 2029 yılına kadar 125 milyar dolarlık bir gelir hedefi bulunuyor. Bu hedefe ulaşmak için şirketin farklı stratejiler denemesi gerekiyor. CEO Sam Altman’ın reklamlara karşı olabileceğini belirtmesine rağmen, şirketin gelirini artırmak adına bu tür adımlar atabileceği konuşuluyor.

Related Posts

Windows’un tartışmalı güncellemesi geldi: Ekranı sürekli kaydedecek

Microsoft’un uzun süredir beklenen ve tartışmalara neden olan yeni özelliği Windows Recall, sonunda kullanıcılarla buluştu. Bilgisayarda yapılan her işlemi ekran görüntüsü şeklinde kaydeden bu özellik, şimdilik sadece Copilot+ bilgisayarlarda kullanılabiliyor. Güvenlik ve gizlilik endişeleri nedeniyle Microsoft, Recall’u kullanıcı onayına bağlı hale getirerek önemli bir değişikliğe gitti.

Nothing Phone (3a) serisi için yeni bir güncelleme yayınlandı

Geçtiğimiz ay piyasaya sürülen uygun fiyatlı Nothing Phone (3a) ve Phone (3a) Pro akıllı telefon modelleri için rötuşlar devam ediyor. Firma bu kez video özelliklerine odaklanan yeni bir güncelleme yayınladı.  Nothing OS v3.1-250417 …

Huawei, yapay zekalı akıllı televizyonunu tanıttı

Huawei, Smart TV serisine yeni bir model ekledi: Vision Smart Screen 5 SE. Huawei’nin yeni akıllı televizyonu, 55 inç, 65 inç ve 75 inç boyut seçeneğiyle geliyor ve premium MiniLED ekran teknolojisi, Huawei’nin HarmonyOS akıllı platformu, yapay …

LG, OLED stratejisi ile gelirlerini artırdı!

LG Display, 2025 yılının ilk çeyreğinde üst üste ikinci kez faaliyet karı açıkladı. Şirket, OLED dönüşüm sürecine hız vererek hem gelirlerini artırdı; hem de operasyonel verimliliğini yükseltti. Açıklanan finansal verilere göre, LG Display ilk …

Android kullanım istatistikleri yayınlandı: Android 15 hayal kırıklığı yarattı

Google, uzun bir aranın ardından Android sürümlerinin kullanım oranlarını paylaştı. En son güncelleme 11 ay önce yayınlandığı için Android 15’in kullanım oranlarına ilişkin bilgilere ilk kez erişme fırsatına kavuşuyoruz. Android 15, ilk olarak …

YouTube, 10 yıl aradan sonra video oynatıcısının tasarımını değiştiriyor: İşte görünümü

YouTube, tam 10 yıl aradan sonra video oynatıcısında kapsamlı bir tasarım değişikliğine gitmeye hazırlanıyor. Dünyanın en büyük video paylaşım platformu, web sürümü için yeniden tasarlanmış bir video oynatıcısı devreye almaya başladı. Ancak …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir