Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, sürdürülebilir ve kesintisiz enerji hizmeti sunma hedefi doğrultusunda 2024 yılında Mersin’de yoğun bir şekilde bakım, onarım ve yatırım faaliyetlerini gerçekleştirdi. Şirket, enerji altyapısını güçlendirirken aynı zamanda dijital dönüşüm ve müşteri odaklı projelere de öncelik verdi.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin bir parçası olan Toroslar EDAŞ, sürdürülebilirlik stratejisini benimseyerek insan ve teknoloji odaklı projeler geliştirip hayata geçirerek Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden şirketler arasında yer alıyor. 1 milyondan fazla müşterisine daha güvenilir ve kesintisiz enerji sağlamak için Mersin’de müşteri odaklı çalışmalarını sürdüren şirket, önemli adımlar attı.

Mersin’de, hizmet verdiği 12 bin 503 trafo ve 44 bin 77 kilometrelik enerji hattında sürdürülebilir ve kesintisiz enerji sağlamak için bakım, yenileme ve yatırım faaliyetlerini devam ettiren Toroslar EDAŞ, aynı zamanda dijital dönüşüm çalışmalarıyla karbon ayak izini azaltmaya yönelik adımlarını da hız kesmeden sürdürdü.

Aydınlık bir kent vizyonu doğrultusunda mevsimsel ve coğrafi koşulların olumsuz etkilerini en aza indirmeyi hedefleyen şirket, Mersin’in çeşitli ilçelerinde 15 bin 587 aydınlatma armatürünün bakımını tamamlayarak enerji altyapısını güçlendirdi. Ayrıca, 49 pano, 411 trafo ve 575 dağıtım merkezinin bakımını yaparak altyapısını güçlendiren Toroslar EDAŞ, 2 bin 750 kilometrelik hattın bakımını gerçekleştirerek sürdürülebilir enerji dağıtımına katkı sağladı.

2024 yılında belirlenen yatırım hedeflerini başarıyla gerçekleştiren Toroslar EDAŞ, 1 milyondan fazla müşterisine kesintisiz ve kaliteli enerji sunabilmek adına 509 kilometrelik yeni kablo döşeme ve 6 bin 12 yeni aydınlatma armatürünün montajını tamamladı. Ayrıca, 498 yeni elektrik panosu ve 192 trafo merkezi kurarak altyapısını güçlendirmiştir.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, operasyonel süreçleri iyileştirmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak için teknoloji odaklı projelere ağırlık vererek dijitalleşme sürecine öncülük ediyor. Mobil Haberleşme ve Şarj İstasyonları ile afet anlarında iletişimi sağlayarak afet yönetimine katkıda bulunurken, ChatVolt uygulaması ile müşterilere anlık destek sağlıyor.

Müşteri odaklı yaklaşımını benimseyen Toroslar EDAŞ, operasyonel süreçlerini daha verimli hale getirerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Müşterilerine 7/24 hizmet sunan şirket, çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla müşteri talep ve şikayetlerini dinleyerek çözüm odaklı çalışmalarını sürdürüyor.

Toroslar EDAŞ, Mersin’deki enerji altyapısını güçlendirmek adına yatırımlarına kararlılıkla devam edecek. – MERSİN

Related Posts

Kafanıza göktaşı düşmesi mi, bir filin saldırısı mı? Hangisinin ihtimali daha yüksek?

Yeni bir araştırma, büyük bir göktaşının Dünya’ya çarpma olasılığının, insan ömrü içinde yıldırım çarpmasından biraz daha yüksek olduğunu ortaya koydu. Ama durun, dahası da var…

Milyonlarca bilgisayar için geri sayım başladı: Neler yapabilirsiniz?

Bilgisayarınızın kalbi sayılan işletim sistemi, artık güvenlik duvarınızdan farksız. Ne yazık ki, dünya genelinde milyonlarca kullanıcının tercih ettiği Windows 10 için destek süreci sona eriyor. Teknoloji devi Microsoft, 14 Ekim 2025 tarihini işaret …

Huawei’den beş dakikalık şarjla 2.800 kilometre menzil

Huawei’nin geliştirdiği katı hal pil teknolojisinin, yalnızca beş dakikada şarj olup 2.800 kilometreden fazla menzil sunabileceği iddia ediliyor. Ancak uzmanlar, bu yeniliğin yollara çıkmasının zaman alacağını söylüyor.

Apex Legends’ta yepyeni bir dönem: Wildcard Modu ve Showdown sezonu başlıyor

Apex Legends’ın 5 Ağustos’ta başlayacak yeni sezonunda Wildcard adlı hızlı tempolu kalıcı oyun modu geliyor. Yeni karakter yetenekleri ve harita değişiklikleri de oyuncuları bekliyor.

İnsan genomunda gizli bir hayalet kod bulundu

Bir grup uluslararası araştırmacı, zıplayan genleri derinlemesine araştırarak insan genomunu etkileyen “hayalet kodları” ortaya çıkardı.

Ünlü ekonomiste göre yapay zeka balonu patlamak üzere: “Dot-com’dan bile kötü olabilir”

Apollo Global Management’ın baş ekonomisti Torsten Slok, yapay zeka sektöründeki mevcut balonun, dot-com krizinden bile daha tehlikeli bir hal aldığını yazdı.